Tuesday, May 1, 2012

tamatlah zaman permatrikulasian



announcement!announcement!

pada tarikh 26.4.2012,tamatlah perkhidmatan aku sebagai pelajar di kolej matrikulasi kedah,changlun,kedah darul aman.WOHOOOOOOOOOO~~~!

dan banyak benda juga yg harus difikirkan mulai skrg seperti
-driving license
-job

tu je la kot..lebih dr dua kira byk la kan?

hewwwheww..bolehla tarik nafas panjang2 sekarang sbb dulu kat matrik baru nak tarik nafas,x sempat pon habuk nak lekat kat bulu hidung dah kna lepas..x nikmat langsung hidup-,-

tp kat situ jugak la terpahat seribu satu kenangan yg x kan aku lupakan. walaupun aku bukan seorang yg popular mahupun budak kakom,tp aku bersyukur kerana masih dikurniakan rakan rakan yg begitu penyayang dan memahami*OK pass dah klu nak amik sastera lps ni,hahahahahah*

nak dibandingkan matrik dgn samura dulu,,aku x de la homesick sgt tp klu skali homesick tu..nak balik x blh tidak!klu balik x wajib macam ni aku kna naik bas..ada dalam 2 3 kali gak naik bas..pastu stgi dah dlm bas dok nangis la spnjg perjalanan sbb jauh sgt~~!!!*bila fikir2 balik kagum ngan diri sendiri*


dalam kenangan :)









No comments: