Thursday, July 12, 2012

lupdup 888x/sec

drama gila title mintak penyepak
ya tp itulah ape yg aku alami sekarang

kau bg lah ape pon
    "butterfly in my stomach"-
    "frog in my mouth"-
    "food in my intestine"- 

tu sume ape ade hal nak gambarkan perasaan aku yg tgh bergelora ibarat "hujan rintik2 air BERGELORA" ni

*sigh*

result upu akn diumumkan nnt

mstilah aku nak ape yg aku dah mintak kan
tp skrg ni aku cuma berdoa kpd Allah supaya dapat apa yg terbaik utk aku

selama ni aku dok berletiaq la tak nak pergi U jauh2 tp bila nak start doa tu aku rse malu sgt dgn Allah nak mintak macam2 sbb aku bukan baik sgt pon.aku byk buat jahat..sob3*patut ke x aku berperasaan macam ni?*

*sigh lg skali*

tp kan lg cuak klu masukkan number ic bnda ni yg kau nmpk

"MAAF ANDA TIDAK DITAWARKAN KE MANA2 UNIVERSITI"

haruuuuuuu~~

ye la kesilapan boleh berlaku kat mana2 aje kan waktu isi permohonan dulu
aku rsae la kan klu keputusan 4 flat pon masih x boleh rse selesa lg
igt lg kawan aku yg straight a mse spm dulu ade yg tak dapat tawaran upu pon sbb ade kesilapan dalam mengisi borang..takut x takut x takut x?

akhir kata..sesiapa pon yg senasib dgn aku,x kira apa pun yg kita dapat,jgn kecewa sbb tuhan dah merencanakan yg terbaik utk kita :)







 






No comments: