Monday, April 22, 2013

let it out !

assalamualaikum

*ehem*

alhamdulillah karnival LIO@16 dah tamat
*tepukan gemuruh*
tahniah tahniah
tapi awak yg bernama NABILAH
iu tak bermakna minggu azab anda dah berakhir !
ooooo assignment yang berlambak plus test
*telan air bergelen gelen*
takpe ni belakang kira

ok nak ceghite pasal karnival la
best !
*asyik best je tu satgi dok nangis semua kerja bertangguh tu
tapi mmg best pun
main kat playhouse
tgk ruby
dan yang paling penting
banyak pengalaman baru
saya ajk yang jaga kayak
so sudah pastilah saya main kayak........setelah bertahun lamanya sejak sekolah rendah =.=
pastu pengalaman naik kuda
pastu pengalaman jatuh kuda =.=
pastu pengalaman naik traktor hantar bunga balik TPU
ohhhhhh experience is the best teacher !
acehhh bukan pengalaman jadi pengarah program pun hahahahahahah
ape ape pun
semoga program ni diteruskan pada tahun2 akan datang~~

nah

saya naik K-U-D-A
pssst abg zami x muat nak masuk frame hewhew


sekian assalamualaikum



1 comment:

sayidah napisah said...

ehem2..sian kuda tu sbb kau berat sgt.haha