Wednesday, April 10, 2013

sesi sharingcaring

*patut dah terpost beberapa hari lepas*

Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah,hindarilah aku dari putus asa.

Aku rase macam nak give up je sem 2 ni.I hate it.I hate the fact that i hate mathematics because i used to be a person who love mathemathics.siap ade orang kata aku ni nampak macam lost je.fine la no wonder ramai yang terkejut bila result keluar mase sem 1 dulu kan.awok kejam!

*ok habis dah sesi luahan perasaan*

sebenarnya nak ceghite,saya baru balik dari terengganu untuk proksis!oh syok weh rugi gila kalau aku tak join sebab aku hampir tak join sebab ade opkim lagi starting from today sampai habs cuti sem.so i cuma ade 2 hari je kat rumah cuti midsem ni.tahniah nabilah tahniah -.-

ape itu proksis?
program keusahawanan siswa
igt pergi bercuti senang lenang ke
tapi best
banyak pengalaman
canting batik,jual produk,part time job

Ya Allah hanya tuhan saja yang tahu peritnya pengalaman nak jual produk tu
kami hanya dibekalkan 10 rggt dan produk
no handphone no purse
round sekitar pasar payang untuk menjual produk
buat partime kat restoren kat pasar payang sbb nak tambah profit
itu semua membuat saya lebih kenal dunia
saya nangis
saya nangis sebab ade seorang "awok" ni macam buat tak tau je bila saya jual produk saya
"awok" pandang saya macam saya pengemis mintak sedekah
fine la kalau "awok" taknak beli
bukan saya paksa
saya pun dipaksa untuk menjual produk tu
it is part of our program
saya rasa maruah saya macam tercabar sangat masa tu
tapi saya cuma boleh senyum
dan buat tak tahu -.-
*sesi luahan perasaan lagi*

overall program ni best!
thanks kepada semua yang buat saya gembira semasa program ni
esok start opkim kat KKB
wish me luck
btw opkim ni operasi khidmat masyarakat kot
hhahahaah saya pun tidak berapa jelas

till then byebye ;)
assalamualaikum

No comments: