Saturday, January 1, 2011

new life!!!!!

assalamualaikum..
hello!!
ola!!!!
dan macam macam lg bahasa yg sewaktu dengannya
haha..new year,new resolution...
apa agaknya untuk 2011 nie????(kuar bubble2 dari otak si patrick)
mestila menjadi lebih matang...contoh?????
AKU DAH BUAT BLOG NI!!!!hahaah
x pernah terfikir pon sbb selama aku bukanlah jenis org yg suke mengarang ngarang ni.....(x jugak kot)
ni adalah satu langkah kearah KEMATANGAN...(bajettt)
thanx to afiqah najwa sbb bg cadangan aku nak buat blog ni...bak kate die sprti yg tertaip ketika aku berchatting ngan die semalan"tiada istilah terlambat"memandangkan aku baru nak buat blog ketika mencecah 18 tahun...ketinggalan zaman betol...hahaha..tp xpa...better late than never(ceyhhh!!bajet blog ni bnda wajib la)terlanjur ni,mai la usha coretan taun 2010 aku....


      

sori la klu x clear...ni la dynamichaos..bdk2 kelas aku..selama taun 2010,aku terpaksa mengabdikan diri aku untuk hidup kat bumi bertuah samura ni...uihhhh..x terkata seksanya...lebih seksa dr org yg minum racun lalu dikerat2 badan tidak cukup dgn tu dimasak daging lalu dibuat gulai lomak cili api....seksa dak?????tp sebenarnya utkkebaikan aku gak..hmmm beest la dok ngan dorang taun 2010 ni...byk bnda jadik..baikburuk xkirala..dah x jmpa baru rndu..bak kata orang tua,dekat bau taik ayam,jauh bau bunga(pki hantam ja..pa yg aku mepek ni)...apa2pun,thn 2011 tlh aku lalui dgn jayanya....next!!!!!!!


sama ja citer dia ngan yg atas td..cuma beza ni suma dorm mates aku..PUJANGGA TUJUH...org pggl pujeng seven ja...best2!!!!aku suka dok dorm ni..nak kte unite sangat x dah la..yg paling penting bersatu teguh bercerai roboh...tu prinsip dorm kami(padahal x pernah ada pon prinsip dorm..pki boh ja kat sini)...
seterusnya....announcing the arrival of fantastic 4 samura......



haaaaaaaaaaaa...tu dia..tu dia(sambil jari menunding2 serta bisikan suara "hebat""cantik"dr mulut ke telinga setiap insan yg berada di depan mereka)
ni la gang FANTASTIC 4(padahal x da sapa gelar camtu pon)
haha..ni la bestfren kau iaiti dr kiri,pip cihuahua,hamtaro malaya aka stazel,mahatma pani(bak kata dia) dan juga aku,si baju hijau yg anggun lg ayu serta menawan tu.....merekala yg temnkan aku x kira susah senang,kami tetap bersama,walaupun jauh di mata dekat di hati....

hmmmmmmmm...rasanya yg tersenarai diatas ni sajalah yg aku blh sematkan dlm hati utk dibawak ke tahun seterusnya(memandangkan kapasiti hati aku dah x dapat nak tampung jumlah orag yg rmi berpusu-pusu ingin masuk)...korang sume ni selected person tau...bangga la sket????

jadi..................................................
sekian sudah tahun 2010 saya........
new year..new life and also new resolution...........wassalam

No comments: