Saturday, January 29, 2011

beware!!

hai people,,
lately ni aku x berapa sihat la,,
tp takut nak g klinik,,
haaaaa,,dr dulu lg aku mmg bnci gila pegi klinik,,
ko bg lah aku dok kat kandang harimau tu drpd bawak aku g jmpa doktor,,ceittt,,
over plak dah,,
x de la smpi camtu,,
igt lg mase kck doktor suke umpan kite masuk blk die dgn mainan la,,gula2 la,,igt aku senang tertipu ke
tp mmg mnjadi woo,,


mmg bdk kecik senang tertipu,,
tak pernah langsung terlintas dalm fikiran aku ni nak jadi doktor,,sbb aku bnci doktor,,
sggpla aku sorok penyakit dr mak aku sbb tak nak g klinik,,wadehel,,mnmph maut btl
ade skali tu aku dmm kat skolah,,dah la musim h1n1 kot masetu,,aku bgtau mak aku sbb aku pk jauh x de la die sggp datang dr selangor ke johor nak bawak g klinik,,rupa2nya,,mak aku tlh menelepon cikgu azman,,warden kitorang,,TIDAKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ayoyo,,
manyimpang jauh betul,,
nak cter lain sbnrnya,,
oleh krna aku bnci doktor,,selalunya aku hanya amik ubat kat pharmacy je,,
mmg org keje pharmacy tu dah knl la makpak aku sbb slalu pgi situ,,nmpk sagt banyak penyakit,,
tp selalu kena heret gak la pi klinik,,tu pon stlh menangis sehari semalam kat umah,,tggu seminggu nak buat persediaan mental dan fizikal,,bru sggp pegi klinik..sian ibu..huh

dan baru2 ni,,
ayah aku terjmpa pekerja pharmacy tu,,
rupa2nya,,die dah x keje lg kat situ,,
ayah aku plk la lalu bertanya,,
WHY???????
sbb pharmacy tu tidak berlaku jujur,,
ade ke patot die nak untung dgn menjual ubat yg dah expired!!!!!!!
what the hell!!!!1
se baik pekerja dia bgtau,,klu x mati la gamaknya


ubat ni bukan macam roti yg korang blh tahu dah expired ke blom,,
bahaya bebeno la,,
jadi,,berhati2 ktika mmbli ubat,,
mndgr berita ni,,mak aku sggh gmbira kerana kami xkan ke pharmacy lg,,
kami akan pergi ke klinik,,
oh tidak sama skali,,
pndirian kami ttp,,
kan sini byk lagi pharmacy yg boleh kami pergi...hahhaahahah

No comments: